Avocat en droit des affaires, intermédiaire
4 ans+ | Centre-ville de Montréal (hybride)
Notre client est un cabinet qui jouit d'une belle réputation à l'échelle nationale et qui se spécialise en droit des affaires. Il recherche un avocat (ou une avocate) possédant une solide expérience en droit des affaires pour rejoindre son équipe dynamique et conviviale.
Vos responsabilités :
Ce poste vous intéresse ? Vous êtes membre en règle du barreau du Québec et vous détenez une solide expérience (4 ans et plus) au sein d'un grand cabinet à Montréal ? Vous souhaitez avoir plus d'autonomie et de responsabilité dans vos dossiers ? Ce poste est pour vous !
Envoyez-nous votre CV à l'adresse : s.benabdellah@totemtalent.ca
Your role: - Ability to manage and assume responsibility for files - Draft legal opinions as well as notarial procedures and deeds - Actively collaborate within the team on your mandates - Develop strategies to adopt within your files and advise...
Education: Expérience: EducationCollege/CEGEPTasksSchedule and confirm appointmentsMaintain filing systemDetermine and establish office procedures and routinesPrepare and key in correspondence and legal documentsReview and proofread documents and...
Education: Expérience: EducationCollege/CEGEPTasksSchedule and confirm appointmentsMaintain filing systemDetermine and establish office procedures and routinesPrepare and key in correspondence and legal documentsReview and proofread documents and...
Education: Expérience: EducationCollege/CEGEPTasksCo-ordinate administrative servicesDraft contracts, prepare promissory notes and draw up wills, mortgages and other legal documentsPrepare wills, real estate transactions and other legal...
Education: Expérience: EducationCollege/CEGEPTasksCo-ordinate administrative servicesDraft contracts, prepare promissory notes and draw up wills, mortgages and other legal documentsPrepare wills, real estate transactions and other legal...
Education: Expérience: EducationCollege/CEGEPTasksSchedule and confirm appointmentsMaintain filing systemDetermine and establish office procedures and routinesPrepare and key in correspondence and legal documentsReview and proofread documents and...